maandag 21 april 2014

Haakflow

Zit ik toch ineens in een háákflow ;)
Moet er hier in Villa Zeezicht als een bezetene gehaakt worden!
Vraag me niet waarom, maar.. het MOET!


Elke vrije minuut kruip ik op mijn favoriete stekje om
snel
even
gauw
nog een toertje te haken..
en nog een..
nog eentje dan..
en ach, vooruit dan maar, nog eentje ;)!


Die ene deken, waarvan je elke week een aantal toeren kan downloaden, dat is um.
Juist, die deken waar half Nederland aan mee haakt..!
Die zat al een poosje in mijn hoofd.
En.. dat moet er nu uit!!


Er waren nog wat wolletjes over van het granny kussen.
Daar wou ik um mee haken.
Maar uiteindelijk bleken die kleuren toch niet goed te voelen..

In Villa Zeezicht is steeds minder nodig…
Nodig aan kleur, nodig aan spullen.. aan ruis…
Het spel van lucht, zee, wind en wuivend helmgras
- zo subtiel en prachtig -
is genoeg..!


De kleur van schelpen
van stenen
en van de paalhoofden
is precies wat me past op dit moment


Dus wordt mijn haakdekentje
ook rustig en licht.. heerlijk!


Zo, ik ga snel nog even een toertje doen!
Want, ik loop nog een week of zeven achter ;)!!

Fijne dag!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten