zaterdag 20 december 2014

Lieve allemaal...


... en tot ziens in het nieuwe jaar!


22 opmerkingen:

  1. Dank je wel, ook voor jou en je familie fijne kerstdagen en een gelukkig 2015

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi plaatje. Jij ook fijne dagen en alle goeds voor 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Stefanie, ik wens jou en je gezin heel mooie feestdagen, een spetterende jaarwisseling en een prachtig, gezond en creatief 2015... tot in het nieuwe jaar...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jullie ook hele fijne feestdagen en een sprankelend 2015 gewenst!! Geniet lekker van de komende weken!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel.Voor jou en alle lieve mensen om je heen hele gezellige dagen toegewenst en al wat wenselijk is in het nieuwe jaar!
    Groetjes weer en tot volgend jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank voor je goede wensen..toch nog een momentje gevonden om ons met een mooi plaatje te verblijden !!
    L.H.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dat was inderdaad nog behoorlijk lastig Licia, ik sta met het boek op en ga er mee naar bed ;)) Gelukkig wel tijd gemaakt om een kerstkrans voor op de deur te fröbelen en hier meteen wat foto's van gemaakt voor de kaart: twee vliegen dus in 1 klap! Verder leef ik momenteel als een molletje in de grond, ik lees af en toe even wat blogs door om bij te blijven, maar ook dat staat nu op een laag pitje.

      Verwijderen
  7. Jij ook fijne feestdagen en een gezond en crea 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel en ik wens jou en je naasten mooie dagen een een goed 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! Jij en je geliefden ook hele gezellige dagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jou/jullie!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jullie ook hele fijne dagen een goed 2015.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. probeer er maar van te genieten, gewoon denken: ik vind dit leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook leuk, heeeeel leuk zelfs :))) Het is echt genieten en het voelt als de slagroom op de taart om alles wat we de afgelopen drie jaar ontdekt en gevonden hebben te mogen vertellen!

      Verwijderen
  13. dat ga ik straks zelf ook doen, met de kerstinkopen, normaal haat ik dat soort dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor jou ook hele fijne feestdagen, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook voor jou en je gezin fijne Kerstdagen en een heel goed 2015
    Groetjes Nel H.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je wel lief Zeeuws molletje ;) Ik zie de laatste tijd echt zóveel molshopen hier...echt waar! Dus ook de Haagse molletjes zijn zo druk bezig. Geniet van deze tijd, bijzonder! En ik wens je en je dierbaren een mooie, warme tijd met elkaar. Liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goede kerstdagen en een mooi 2015 voor jou en je familie,
    gr. Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. liefde en licht:-) als je verliefd bent wordt alles zó licht:-)

    een fijne jaarwisseling gewenst

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen