zaterdag 15 augustus 2015

Culicaravaan

De avond viel.
We gingen naar het Seisbolwerk.


Maar eigenlijk
waanden we ons ergens anders,
ver weg
in Frankrijk of
bijvoorbeeld het Vondelpark in Amsterdam.



Vanuit de meest
verrassende vehikels
werden de meest lekkere hapjes en drankjes
gemaakt en verkocht
en geweldige muziek 
verwarmde ons!


(klik op het filmpje om even een indruk te krijgen!)

En zómaar 
ontstond er een
sprookjesachtig
en waarachtig
Feest
J






Wat een aangename verrassing!

Ook een paar regenbuien 
konden de pret niet drukken..

Worden we nat?
Ach, dan worden we nat ;o)!


Iedereen genoot!!!

Van al het lekkers,
 de relaxte sfeer,
de gewelde locatie
en
natuurlijk de fantastische muziek!


Tot laat in de avond 
bleef het super gezellig.


Wow, wat een cadeautje!
En dat zo maar op je eigen eiland ;o)


We wilden niet naar huis...
en bleven lang genieten van deze bijzondere avond!



Maar... 
er is goed nieuws!

Ook vandaag (zaterdag 15 augustus 2015)
is de Seismolen nog het middelpunt
van de Culicaravaan:

culinaire en muzikale gezelligheid!!


Dus als jullie me vanavond zoeken?



22 opmerkingen:

  1. Dat wordt vast weer een hele gezellige avond! Veel plezier!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hhahahaha geniet ervan!! Hopelijk knapt het vanavond een beetje op......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha ja zulke dingen kunnen onverwachts gezellig zijn ,maar ik ga lekker met mijn breiwerkje op de bank hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn de leuke dingen des levens en dat moet je zeker niet aan je laten voorbijgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och wat een heerlijkheid daar in het Zeeuwse. Jammer hoor, dat ik zo helemaal aan de andere kant van Nederland woon want voor lekkere hapjes ben ik altijd te porren.
    Dag, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekkernijen en gezelligheid, leuk om zo te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gezellig en heerlijk uit, hoop dat de buien snel voorbij gaan en je lekker kan genieten....anders warme kleding en een regenjasje mee ! Geniet !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig feest! Heel begrijpelijk dat je vanavond zoek bent ;-) geniet maar lekker!
    PS ik heb genóten van het filmpje, wat een geweldige muzikanten, dank voor het delen.
    Groetjes weer en heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heten Le Temps Du Mois en komen uit Antwerpen. Ik zou ze zo willen inhuren ;)!!

      Verwijderen
  9. Wat een super verrassing zo'n feestje :-). Heerlijk genieten en vanavond dus de herhaling, leuk!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Enne...wanneer huur jij ze in?? Le temps du mois...dan nodig ik mezelf ook graag uit...oh heerlijk!! En dan met lekker eten en een mooie omgeving erbij...jij bent nu vast ook weer aan het genieten! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De Seismolen, ik heb er goede herinneringen aan uit mijn studententijd, en wat een superleuk evenement!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een feest! en wat veel lekkernijen.. Lekker sfeertje.
    Groet van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een heerlijk festival moet dat zijn. Met zoveel relaxte mensen, lekker eten, fijne muziek. Dat is Genieten met een dikke hoofdletter.
    En vanavond nog een keer, bofferd...
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hier wordt je toch helemaal vrolijk van:-) ik zag ze vorig jaar bij de dag van de smaak, geweldig al die voertuigen, gaaf gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als ik die foto's zo zie zou ik er wel even heen willen, want het ziet er super gezellig en heerlijk uit.
    Fijne na geniet zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk......
    Ga nog maar weer fijn genieten.....
    Groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit genieten, je verhaal verteld alles ervan!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er uit als een heerlijk loom, lang gezellig feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat moet dit een heerlijk feest geweest zijn. Alleen van de muziek word je al helemaal blij!!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen