vrijdag 25 maart 2016

Drukke dagen voor Pasen

Twee regionale tentoonstellingen
vroegen de afgelopen weken ál mijn aandacht.
De eerste is inmiddels gisteravond officieel geopend.
Door mevrouw Peijs,
de voormalige commissaris van de Koningin van onze provincie.


Veel toeters en bellen dus..
toespraken en bedankjes..
bubbels en hapjes..



(Maar toch…
..als jouw cluppie niet ééns vermeld wordt
bij het dankwoord of op de aftiteling,
en dat, terwijl je met z’n vieren écht maandenlang keihard gewerkt hebt
om in té korte tijd
toch drie prachtige streekdracht vitrines in te richten
dan voelt dat wél wat zuur… L)



Maar, niet getreurd!
Gelukkig waren de bezoekers tijdens de opening
méér dan lovend over ‘onze’ zaal ;o)
En zijn we zelf heel érg trots en tevreden met het resultaat!!!
J

De tweede opening van een tentoonstelling staat op stapel.


Vanavond gaat hét gebeuren!
Lijstje ligt klaar..
Tas gepakt..
Voorwoord geoefend ;o)
En een auto vól met truien en accessoires staat volgetankt te wachten…

Breskens, here we come ;o)!!


Óp naar de Tweede Expo van de Visserstruien,
die we vanavond met een heuse Catwalk voor het hele dorp 
gaan openen!
Met lokale modellen ;o)
We hebben er reuze zin in!!


Uhh.. de Paasdagen?
Oh ja..
 Daar zal ik morgen eens over na gaan denken, hihi!


14 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er gezellig uit, fijn dat het zo'n succes was.
    Veel plezier vanavond!
    En die paasdagen, die zijn denk ik om een beetje bij te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave poster voor Brrr--eskens :-)). Ik kan me voorstellen dat jullie daar licht zenuwachtige zin in hebben!! Zo zit je wel druk in de tentoonstellingen in 1 week! Al dat werk dat door je Walcherse dracht groep is verzet voor de huidige tentoonstelling is volgens mij toch wel een bedankje of het noemen waard. Gewoon niet leuk als zo'n hard werkende groep vrijwilligers wordt vergeten! Als we in Zeeland zijn wil ik je handwerk wel graag komen bewonderen!!
    Succes voor vanavond en liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat super leuk zeg,wel druk zo,n weekje,fijne pasen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is knap stom, zeg!. Maar voor vanavond veel succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes en veel plezier!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes en vooral heel veel plezier. En daarna een paar heel fijne paasdagen.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat kunnen ze toch niet per ongeluk zijn vergeten??? Slordig en ik begrijp jullie zure gevoel! Enne...werken jouw toverwoorden nog goed...voor je broodnodige balans tussen de drukke dagen door? ;) Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uh.. die toverwoorden schoten er inderdaad stiekem een beetje bij in ;o) Gelukkig heb ik er nu weer alle tijd voor!

      Verwijderen
  8. Dat was een intensief weekje ! Een raar gevoel als je groep niet genoemd wordt voor hun inzet.....gelukkig maakten de reacties het wel een beetje goed. Hoop dat je modeshow een succes was !
    Fijne Paasdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker niet leuk als jullie na zoveel werk verzet te hebben niet eens genoemd worden. Daar zou ik de pest over hebben. Ik hoop dat jullie tweede tentoonstelling meer waardering krijgt. Leuk, die poster en wat zijn jullie truien toch mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh sneu voor al je werk ,maar gelukkig weet je beter

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat sneu dat er dan niet eens iets gemeld wordt. Steekt toch een beetje vind je niet? Je weet dat je het niet voor niks doet, want de mensen zijn heel lovend, maar toch...
    Nou, heel veel plezier op de tweede opening. Dat gaat vast ook een succes worden.
    En daarna... Heel fijne Paasdagen,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ja...jullie harde werkers vergeten in het dankwoord? Ik hoop maar dat de spreker/spreekster je blog leest en ziet hoeveel pijn dat doet....zéker niet leuk en juist júllie hebben het zo verdiend na al het veld werk!
    Op de foto's ziet het er allemaal prachtig uit, ik kan me voorstellen dat er veel energie in is gaan zitten en dan ook nog aan de slag met de visserstruien,pfff, waar haal je de energie vandaan, complimenten hoor! Gelukkig heb je even 2 paasdagen om een klein beetje bij te tanken en eh...laat die balansdagen maar even zitten hoor, als je daar nou óók nog om moet denken :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen