vrijdag 8 april 2016

Cadeautje!

Vandaag kreeg ik precies op het juiste moment
een ongelofelijk mooi cadeau..!


Gewoon.
Zomaar in de schoot geworpen!


 Hoefde er niets voor te doen.


Alleen maar door
op het juiste moment,
op de juiste plaats zijn ;o)


W*O*W!
Wat een bofferd ben ik J


Lente tooide zich in haar meest mooie
en machtigste kleed...


En dat zomaar
op de Markt in
- nota bene - Arnemuiden.. ;o)


Het maakte mijn bezoekje aan Jeanet
extra feestelijk en..


..mijn hart oh zo blij J


En.. 
bij deze nog heel veel dank 
voor de lieve, ontroerende, opbeurende en omarmende reacties 
op mijn vorige post.. !

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's! Dank voor het delen! :-)
    Groetjes en fijn weekend,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van zulke mooie bloesem krijg ik nooit genoeg! Prachtig!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi inderdaad een mooi cadeautje van moeder natuur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he? Lente! Wat een prachtig plein. Fijn weekend, Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit cadeautje heeft op jou gewacht, precies wat je even nodig had. Fijn dat het je even heeft op kunnen laden!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd het mooiste moment van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit mooi!
    Geen wonder dat je hier blij van wordt!
    Hier is het nog niet zover wel de forsythia maar nog niet de prunus.
    Blijf genieten Stefanie
    Goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat prachtig!! Zo mooi met die strak blauwe lucht erachter, ja echt een kadootje
    Geniet van het weekend
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Prachtig zeg!
    Fijn weekend,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, inderdaad: wat kan je ongelooflijk genieten van zoiets prachtigs hè

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat is echt genieten. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik dat zie en ervan geniet. Er zijn ook mensen die daar achteloos aan voorbij gaan, ongelofelijk in mijn ogen. De wereld is zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is er voor wie het wil zien en voor diegenen die het gewoon even nodig hebben ;-).
    Mooie foto's Stefanie, daar word ik ook blij van. Ik hoop ze volgende week weer in het echt te zien :-).
    Fijn weekend en lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's.
    Zeker een cadeautje.
    En dan ook nog zon en blauwe lucht. Genieten dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik lees tegenwoordig veel te weinig blogs... ik sta overal hopen posts achter. Mooi cadeautje! Fijn dat je hiervan geniet ondanks je zorgen... toch een teken dat er nog een hoop optimisme in je schuilt. Ik hoop dat het intussen al wat rustiger gaat met de zorgen... ik ben ook zo'n piekeraar maar gelukkig heb ik de echtgenoot die het telkens wegwuift. En dan denk ik "makkelijk als je zo bent"...en dan probeer ik ook wat zorgelozer te doen maar het lukt me toch heel vaak niet ...
    Van jou foto's word ik echt wel vrolijk.
    Geniet nog fijn van een zonnig weekend... het komt allemaal vast wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oepsie wat een dikke spelfout...eentje waar ik zelf altijd zo van "grezzel"... jouw ...wwwwwww....foto's uiteraard!:-(

      Verwijderen
  15. Wat kan een mens blij worden van zulke mooie bloesem hè? Hier al niet minder, ik krijg er geen genoeg van hoor. Het is zo fijn dat ik lees dat je ondanks je zorgen toch kunt genieten van dit moois.
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja de natuuur kan je mooie cadeautjes schenken ..prachtige foto's
    een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw jaaaaaaaa, dat kan ik me zo voorstellen, heerlijk, een hemel gaat open terwijl je erbij staat:-)
    wat supergaaf hé

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja van die lente kunst word een mens heel blij

    BeantwoordenVerwijderen