maandag 13 juni 2016

Zomerse Uitbundigheid

Overal om me heen ruik, zie en proef ik zomerse uitbundigheid!
Ook al wisselen dagen met heerlijke zon
zich af met (enigszins) sombere regendagen ;o)
Ach, ook díe horen er bij!

Vandaag en gisteren leek het echter wel herfst, brrrr…
Gelukkig is het niet koud.
Dat maakt veel goed ;o)

Nog bijna twee weken
en dan vieren we alweer het Midzomerfeest.
Mid-zomer… midden van de zomer…  
dat betekent dat we er nu al middenin zitten!
Die zomer is dus al lang begonnen!
Ook al zou je dat nu misschien niet zeggen ;o)

In de beschutte tuin van onze villa is het,
ondanks de - af en toe - behoorlijk wapperende wind,
momenteel púúr genieten..!

Kijken jullie eventjes mee?

















Zomaar wat plaatjes van een gelukkig mens!


En… zo gauw ik eventjes kan…




Juíst J

PLUK DE DAG!


25 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je zo dichtbij het strand woont...ik moet er anderhalf uur voor rijden en dat terwijl ik er zo graag kom. Je tuin heeft al veel kleur....mooi hoor!

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik keek met plezier mee, wat een heerlijke foto's. Wat het weer betreft heb ik, terwijl we toch in Zuid-Frankrijk wonen, niets anders te melden. Laten we maar zeggen wisselvallig. Je eigen aardbeien? Lekker! Bij ons doen ze het weer meer dan goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zomers de cosmea bloeit hier nog niet en de aardbeien beginnen rood te worden, dus hier alles wat later denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke aardbeien en mooie foto's van de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's. Toevallig net mijn dochter geholpen met aardrijkskunde. Ging over de poolnacht en midzomernacht. Een heel etmaal licht op de Noordpool!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, die zomerfoto's, en wat ziet het strand er heerlijk verlaten uit.
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig plekje, mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's! En wat fijn dat je zo dichtbij zee woont!
    Fijn dat ik zo even mee mag genieten :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke zomerse beelden. Wat is dat toch genieten hè? Alles staat zo heerlijk te groeien en te bloeien. Ik vind het zo fantastisch mooi.
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie foto's, echt genieten van alle moois wat een extra groeischeut krijgt door de regen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GENIETEN!
    Ach en door de regen hoef je de planten niet te begieten.
    Pas op voor teken!
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe en

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk hé..ik geniet ook zo. En die bermen hé...wat groeit en bloeit daar veel. De warmte komt vast wel weer...jouw tuin laat al veel moois zien...lekker knus! En ja...bijna elke avond geniet ik weer van mijn wandelingetje langs zee....al is het maar een half uurtje. Even de zee horen...het zand te voelen en ik laad weer helemaal op! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel voor deze vrolijkheid!!
    Als ik nu naar buiten kijk, zie ik rechts een diepblauwe regenlucht en links de stralende zon :-))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je geweldig mooie foto's gemaakt! Dat geeft toch ook een zomergevoel.
    Het voorjaar lijkt wel door onze vingers geglipt te zijn na de winter die we eigenlijk niet hadden.
    Hopelijk krijgen we toch wel echt zomer! Ik schrik altijd van die 21 juni, de langste dag.
    Dan wordt het weer aftellen, wat natuurlijk wel geldt voor het licht, maar lang niet altijd voor het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie tuin ! ik herken een paar planten die ik ook heb , leuk is dat!
    ik geniet ook erg van de tuin nu, elke dag is er wel iets nieuws te zien...helaas ook onkruid.....dat gaat zo snel!
    Wat fijn dat je vlakbij het strand woont, heerlijk om even uit te waaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. FANTASTISCH mevrouw zeezicht, wat een schat aan foto's, zet ze "allemaal "op pinterest :-) ik vind het geweldig al die stillevens,
    mijn welgemeende complimenten

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, Dien!!! Ga er van blozen ;o) Ik ben alleen niet van de Pinterest, haha! Daar heb ik helemaal geen tijd voor, want dan kan ik niet meer breien en wandelen!

      Verwijderen
  17. Fantastic selection of photos! Thanks for sharing. I'm here through Ingrid's blog "Home&Lifestyle"
    Regards
    Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie foto's, zeker de schattige poes. Als het nou wat slechter weer is, kijk dan naar deze foto's, je wordt er blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello, I saw you on Olympia's blog, Things and Thoughts. You have a lovely blog, and I see you like to take photos of flowers as well. I noticed the red rose on here because that is my favorite flower. I love the first flower picture; you can see all the details of it. Me and my daughters also have a blog, and we would love it if you could visit us and follow, and I would certainly follow you as well. It's nice to meet new friends, especially from different places. I was wondering where you are from? I hope to hear from you, and have a sweet day.

    ~Sheri at Red Rose Alley

    BeantwoordenVerwijderen