vrijdag 15 juli 2016

Vakantie plannen

We wonen héérlijk, hier…
zo dicht aan zee,
altijd de mogelijkheid om even de trappen af te lopen
en een uurtje strand te pakken..


Ik hoorde eens een jongetje zeggen,
terwijl hij en zijn familie over het schelpenpad richting strand liepen:
“Die mensen daar, die wónen op vakantie, hè mam!”
Schattig.. ik ben het nooit vergeten!


En toch..
toch kriebelt het om er even tussenuit te gaan!


Tussen zon en buien door
maak ik voorzichtig wat vakantieplannen.
Liefst zou ik een paar daagjes gaan kamperen.

Tentje in de auto en dan ergens richting bossen en heuvels rijden,
naar een leuk plekje om fijn wat wandelingen maken.
Misschien nog ergens een stadje bezoeken
of één van de winkels van mijn stoffenlijstje afvinken… ;o)
Zoiets..


Toch blijf ik wat twijfelen.
Het Hollandse weer is behoorlijk wisselvallig…
En ik heb absoluut geen zin om een week lang in de stromende regen te zitten!


Afijn.
De kampeerspulletjes worden alvast gecontroleerd.
 - Voor de zekerheid, je wéét maar nooit –

Het weerbericht maar eens checken… ongeveer 3 keer per dag ;o)
En het campinkje wat ik in gedachten heb
krijgt een informatief telefoontje.


En.. wat nou
als er toevallig nog plaats blijken te zijn?
Tja, dan ga ik overstag ;o)
Meteen een plekje geboekt!

Wat een heerlijk vooruitzicht!


Morgen staat in het teken
van de nodige streekdracht activiteiten.
Maar vanaf zondag?
Dan hebben de kids & katten het rijk alleen,
en ben ik ‘op marotum’ J!


18 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vooruitzicht!
    Het weerbericht voor volgende week lijkt heerlijk,
    Maar hoe dan ook , volgens mij ga jij gewoon genieten!!
    Wat een prachtige foto's overigens
    Fijne vakantie, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk...dat wordt genieten...veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En, waar ga je heen?????
    Ik ben toch zo benieuwd Stefanie.....
    veel plezier!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en ik ben ook wel benieuwd waar je heen gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Vast veel plezier gewenst! En mooi weer natuurlijk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heuvels, bossen, stoffenwinkeltjes,wandelroutes?
    Hé, dat hebben we hier allemaal in de buurt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zijn je foto's weer van de kamperfoelie.
    Geniet van de dag morgen en heel veel kampeer plezier! Fijne vakantie
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier, Stefanie. Ik zie wel waar je terecht komt....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. als je op vakantie woont en op vakantie gaat, heb je dan dubbel vakantie?
    Nou geniet er maar van (lekker alleen begrijp ik?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhh dat klinkt gezellig en heuvelachtig ( Limburg) wat zalig is het daar,
    ga je vast geen spijt van krijgen:-)
    geniet maar gerust volop:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne vakantie en heel veel plezier!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heerlijk toch,echt lekker genieten van een welverdiende vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan ben je nu dus allang weg. Heel veel plezier. Geniet er van.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet er lekker van!
    En wat een prachtige foto's...
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En hoe was je vakantie, ben je al weer thuis of zit je nog in je tentje te genieten van deze geweldig zonnige week, maar het kan natuurlijk zijn dat je in een regenbui hebt gezeten die hier niet is geweest! In ieder geval hoop ik dat je genoten hebt van je uitstapje en ik ben benieuwd naar je eventuele buit! LOL! Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen