donderdag 28 juli 2016

wie sjoen Limburg is

Ja zeker... was het Limburg waar ik de vorige week
met zoveel plezier verbleef!
Haha, goed geraden!


Ik herinnerde me daar een campinkje van jaren terug.
En omdat bij ‘solo kamperen’
het gevoel van veiligheid en juiste sfeer
bovenaan staan,
was het niet moeilijk om hier, naar deze fijne plek, terug te keren.

Het schóne weer en de schitterende natuur
speelden natuurlijk een geweldige hoofdrol!
Wow, wat was dat genieten van het buitenleven!

Mijn tentje stond heerlijk beschut onder een grote walnootboom,
met uitzicht op een lager gelegen vallei.
Het was echt een bijzonder goed plekje, al zeg ik het zelf ;o)



Oké, ik had er wel wat voor moeten doen, hihi…

Want bij aankomst was dat betreffende plekje nog bezet.
Daarom had ik mezelf, enigszins spijtig, hoger op de berg geïnstalleerd.
Maar ineens spotte ik
dat die kampeerders daar beneden aan het inpakken waren..
Há! Ik aarzelde geen moment!
En sleurde tentje en al met een grote grijns naar beneden, hihi!
De vertrekkers moesten ook erg lachen
en zo kwam ik dus op dat mooie plekje te staan ;o)


Dagelijks heb ik ongelofelijk fijn gewandeld.
Met het stralende weer geen groter genoegen dan dat!

En als ik dan ‘thuis’ kwam..
moe en zeer voldaan,
dan ging ‘de Tour’ aan ;o)
Haakje erbij.. wat wil een mens nog meer?


(Ze zouden alleen nog een houdertje moeten uitvinden
waar je je smartphone in kan zetten
dat je aan je campingstoel kan klemmen
;o))


Zal ik zomaar wat mooie plaatjes voorbij laten komen
van onderweg?


















Zó anders dan thuis…
Zo héérlijk J

Op de ALLER-ALLER-ALLER warmste dag van die week
maakte ik twee andere uitstapjes…

Omdat ik het toen een beetje té heet vond
om uitgebreid ergens alleen de natuur in te duiken.
De kans om ergens óververhit neer te storten
was toen wel héél erg groot ;o)

Maar… daarover later meer.
Wordt vervolgd!

DAAAAG…
en PLUK - zoals altijd - DE DAG J

23 opmerkingen:

  1. Oh, wat een heerlijke foto's, je hebt genoten ervan genoten, dat is te zien.
    Overigens bestaat zo'n klem voor je smartphone, ik hem hem zelf niet, maar wel bij een vriendin gezien, niet super mooi maar wel handig
    (http://www.myxlshop.nl/j-s-clip-standaard-voor-tablet-en-smartphone.html.)
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor de tip Manon! Er is dus meer mogelijk dan ik weet ;o)

      Verwijderen
  2. Heerlijk Tripje zo te zien!! ik snap dat je genoten hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Genoten van je prachtige foto's, als wij daar net als jij, bovenop een "berg", kamperen, waan ik mij
    altijd in een stukje buitenland, zo totaal anders dan Zeeland en zo mooi met z'n holle wegen
    en prachtige binnenplaatsen bij de boerderijen.
    Jij kunt er lekker weer even tegen!
    Groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig! Ik houd altijd van je foto's van de zee, maar dit is ook super.
    Ik zie je al helemaal lopen; grote grijns op je gezicht, hihihi! Goed gedaan; schitterend plekje!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk, zo even de natuur in. Schitterende foto's!!!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker weg in eigenland :) mooie foto's mooie plekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het zo heerlijk was... Daar kun je nog lang op teren en ja Limburg is ook prachtig (als het mooi weer is)
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. even lekker mee genoten van je mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk Stefanie. Wat zijn er veel prachtige plekjes in Nederland. Wat had je een mooi plekje onder de boom. Bij die laatste foto denk ik meteen aan kapelaan Odekerke die met een vaart slingerend naar beneden fietst. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig dat je dat zegt! Ik had er zelf niet aan gedacht, was nog niet zo heel oud toen deze serie speelde.. Maar toch komen de beelden als vanzelf terug, leuk ;o)

      Verwijderen
  10. Leuk Stefanie, wij gaan over een week een paar daagjes naar Eijsden, ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was een geweldig plekje met prachtig uitzicht en beschutting van een boom.
    Het is al weer jaren geleden dat wij in Limburg waren en net als Willy kwam Erik Odekerke gelijk in gedachten bij het zien van het weggetje.
    Ben benieuwd naar het vervolg van je uitje.
    Gezellige dag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhhhhhh geweldig, ( volgende meer langs mij komen hé ) heerlijk dat limburgse land, ik geniet er altijd zo ongelooflijk, en het is zó dichtbij:-)
    je maakt er schitterende foto's, mogen allemaal aan de muur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, dat zou gezellig zijn Vrouwe Klaproos :)

      Verwijderen
  13. Wat heerlijk om zo de dagen te hebben geplukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig, wat een mooie foto's! Ik vind het wel stoer dat je alleen ging en ik vind het leuk om te lezen en te zien dat je het zo heerlijk hebt gehad!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als zeemansvrouw kun je twee dingen doen: óf zielig gaan zitten wachten tot je zeeman weer thuis komt, of.. de stoute schoenen aantrekken en zelf op pad gaan ;o) Ik heb jaren geleden al gekozen voor dat laatste. En, ik moet eerlijk bekennen dat ik het best wel eens spannend vond! Maar het gevoel wat je krijgt, nadat je je comfort zone hebt verlaten is redelijk verslavend :) Ik blijf het écht jammer vinden, als we niet samen weg kunnen gaan, dat is toch het allerleukste. Maar het alternatief om alleen weg te gaan staat op een goeie tweede plaats!

      Verwijderen
  15. Oh, Limburg, onze favoriet op wandelgebied. Heerlijk je foto's, ik kan me voorstellen dat je met volle teugen genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je laat Limburg van zijn/haar mooiste kant zien hier. Dat was echt genieten voor je, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is al lang geleden dat ik in Limburg verbleef, maar het is daar inderdaad prachtig! Stoer van je dat je dat alleen hebt gedaan!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zucht, wat een mooie plaatjes! Ik moest nog even bijlezen! Je sjaal is prachtig gewoden. Af en toe hadden jullie een beetje ruzie had ik begrepen. Maar het resultaat mag er zijn. En dat blote voetenbadje lijkt me echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen