vrijdag 7 oktober 2016

Schelpensjaal

Hij is af, mijn gehaakte Schelpensjaal! En… ik ben er super blij mee J
Ik vind hem zelf echt heel goed gelukt! (Dat kun je zo wel eens hebben, nietwaar?)

 Het patroon is van Sascha en heet eigenlijk Windmill Sjaal.
Maar hier aan zee is-ie 'a la minute' omgedoopt tot Schelpensjaal!
;o)

Ik hou van de overlopende natuurtinten..
…zo helemaal puur en zen.
Ik vind de vorm zo mooi, de uitwaaierende strepen…










Dit is namelijk écht niet altíjd het geval hoor,
dat ik ergens ultiem tevreden over ben ;o)

Nu het langzaam weer wat kouder en frisser wordt siert deze sjaal al een paar dagen mijn hals.
Hééérlijk trouwens, dat frisse,  dat herfstige.. dat geurige..
met die zon erbij, die het net weer wat warmer maakt..!
HHhhmmmmm… genieten J


Ik wens jullie een heerlijk weekend toe!

En P.S.… de volgende keer geef ik twee cadeautjes weg!
Zomaar, omdat ik dat leuk vind ;o)

21 opmerkingen:

  1. Prachtige sjaal ook heel mooi vastgelegd zo, top.
    Jij ook een heerlijk weekeinde met je sjaal want zo in de ochtend is het al best frisjes
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig en wat heb je er mooie foto's van gemaakt. Heerlijk voor met dit weer. Geniet ervan.
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo prachtig... sjaal en foto's
    Diep onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo prachtig... sjaal en foto's
    Diep onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, zo genieten dit weer.
    En wat een prachtige sjaal, daar mag je ook zeker
    supertevreden mee zijn!
    Fijn weekend,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! De foto's ook! Ja, je hebt echt een toplocatie daar!
    Veel plezier van deze mooie sjaal, ik denk zomaar dat dit wel gaat lukken :-)
    Groetjes en fijn weekend,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt wel eer van je werk,wat een mooi resultaat en schitterend gefotografeerd op het strand.Ben benieuwd hoe de Phildar sjaal wordt.Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal te gek mooi!
    Prachtige sjaal x
    En inderdaad ook zó mooi vastgelegd!
    Fijn weekend!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje! Niet alleen de sjaal, maar ook de omgeving, waarin je hem hebt gefotografeerd. Mooi gevonden en prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUWWWWWWW, dan moet je wel een supercrack zij om zo te kunnen haken als je een patroon ziet, "oef" diep respect....
    geweldig, en je foto's, zijn ook allemaal snoepies.....

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik begrijp je helemaal...dat je op en top tevreden bent...hij is echt supermooi..het garen, het patroon...mooi gehaakt! En dan zo op de foto...ja..dat is nou écht op z'n 'Villa Zeezichts'...echt fraai gedaan Stefanie! Tis gezellig hier op jouw blog...kadootjes uitdelen...leuk!! Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog!! En wat geniet ik ook weer van jouw heerlijke post met prachtige foto's! En ik kan me hier helemaal in vinden.. de zee.. het strand.. overlopende kleuren.. de heerlijke geur en kleur van de herfst.. en je prachtige sjaal, puur genieten!!

    Fijn weekend,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die sjaal is op het strand even mooie als om je nek.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad een heel mooi exemplaar...de kleuren zijn ook prachtig. Geen wonder dat je zo tevreden bent met het resultaat!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie sjaal en wat een mooie kleur. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje, wat heb je dat weer prachtig gemaakt. En ook zo mooi gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geen wonder dat je er tevreden over bent! Die sjaal is echt perfect... De kleur, de vorm, het garen ...
    Wat gaaf, net een grote schelp op het strand!
    Fijn weekend, Stefanie...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is niet simpelweg een haakwerkje maar gewoon kunst! Volgens mij heb je de sjaal met plezier gehaakt maar zeker ook met plezier het "laten samen gaan" met het strand en de schelpen!
    Veel groeten, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie sjaal, zeker in combi ook met de schelpen. Een sjaal en foto's om trots op te zijn, Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig, je ziet waar de inspiratie vandaan komt!

    BeantwoordenVerwijderen