zondag 16 oktober 2016

Uitslag Cadeautjes!

Zondagmorgen 16 oktober, een uur of negen.
Terwijl de herfstzon stralend opkomt
en de oranje lijsterbessen in de tuin van de Villa fel doet oplichten
zit ik met een lekkere kop koffie al die aardige - en soms ook ontroerende -
reacties nog eens door te lezen, die zijn achtergelaten bij mijn post
over de cadeautjes die ik weg ga geven..

En waar ik hopelijk twee mensen hééél erg blij mee ga maken…!!

Maar… wat is het on-ge-ló-fe-lijk moeilijk om een keuze te kunnen maken
uit al die reacties..!
Poeh!

Ik denk dat ik dat niet kan.. ;o)
Elke reactie heeft zijn eigen verhaal... 
en allemaal zijn ze even oprecht!

Daarom besluit ik het anders aan te pakken: 
door de cadeautjes eerlijk te verloten!

Eerst de sjaal.
Dertien mensen vinden hem zo mooi dat ze er graag voor in aanmerking komen.





TATARATATATAAAAA…
En de sjaal gaat naar:


Wat ontzettend leuk, Dien,
van harte gefeliciteerd met de sjaal!!

Ik volg Diens blog al een hele tijd,
ze is écht een van mijn inspiratiebronnen :)

Dan het boek.
Vier mensen zouden het boek graag willen ontvangen!
De gelukkige is:


Truus, wat geweldig leuk
dat het boek naar jou gaat!

Truus is al jarenlang een trouw volgster, die altijd
een lieve en aardige reactie achter laat!

Wat héérlijk dat ik deze twee schatten blij kan maken!!!


Lieve Dien en Truus,
de cadeautjes komen zo snel mogelijk jullie kant op!!

Heeeeel fijne zondag allemaal,
en
PLUK DE DAG!

17 opmerkingen:

  1. Hartelijke bedankt voor je prachtige lieve give away, en ik feliciteer de winnaars met hun mooie kado. Een hele fijne zondag geniet van het schitterende weer. En nomaals bedankt voor z'n mooi gebaar dat je zoiets moois weg heb gegeven. Een liefdevolle groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd lieve winnaressen!
    Geniet van de heeeeerlijke sjaal en het mooie boek!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :-)
    "wAUW"

    wat vind ik dát gaaf vrouw zeezicht....
    "súperblij mee" laat de kou maar komen denk ik met deze schat om mij warm te houden :-)

    wow wow wow..... echt héél blij mee.

    dank je wel

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk, "het lot" heeft goed beslist :-)
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Dien en Truus met deze prachtige sjaal en het boek. Jullie gaan hier beslist heel blij van worden.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dien en Truus de bofbibsen van deze zonnige zondag, genietze
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst Dien van harte gefeliciteerd met je prachtige sjaal en je zult het vast met veel plezier dragen.
    Dank voor je lieve woorden Stefanie! Jouw verhalen zijn altijd zo positief en je maakt zulke prachtige foto's dat het een feestje is om ze te lezen. En je durft je kwetsbaar op te stellen naar ons toe op een geweldige manier zonder over te komen als -zie eens hoe erg ik het heb.
    Ook allemaal dank voor jullie felicitaties.
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, Truus, ik ga er van blozen! Ik doe maar wat hoor..!! Probeer wel altijd heel dicht bij mezelf te blijven zonder het grote geheel uit het oog te verliezen. Want we zijn állemaal maar gewoon mensen, die állemaal het leven met al z'n ups en downs voor de kiezen krijgen.. de ene echt niet meer/minder dan de ander... Nou, zoiets dus ;o)
      Het boek gaat vandaag op de post, ik hoop dat je het met heel veel plezier zult lezen! Het is je meer dan gegund!! Lieve groet!!

      Verwijderen
  8. Dag Vrouw Zeezicht,

    van Dienie hoorde ik dat ze een mooie sjaal had gewonnen.
    Die is er zoooo blij mee!!
    En ik ben op je blog gaan kijken.
    Wat een mooi smaakvol blog. Mooie kleuren en licht.

    Na mijn vakantuie ga ik je volgen!
    Groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Marlou, welkom hier!! En een heel fijne vakantie gewenst :))

      Verwijderen
  9. ach jeetje, gemist! gefeliciteerd dames met jullie mooie prijzen, geniet ervan. LG henny

    BeantwoordenVerwijderen