dinsdag 1 november 2016

November




15 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtig gedicht gemaakt!
    Geweldig zoals je precies weet te bewoorden welke gevoelens we hebben in deze maand. Compliment hoor!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat mooi...wat fijn om deze 1e november zo te beginnen...ik herken jouw gevoel helemaal...├ęcht mooi verwoord en weergegeven. Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!
    Geweldige novemberdag
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi en ja wat gaat het snel zeg we zitten alweer in november

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb even zitten genieten van dit mooie gedicht, Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, wat heb je dat prachtig gedaan, ik word er stil van,
    de stormen en kou hebben we nog niet gehad, maar de maand is nog jong, gisteren zaten we op een terras in de zon.... stel je dat voor :-)
    dank je wel voor dit mooie blogje
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Vrouw Zeezicht...

    Da's nog eens bijzonder: een maand te benoemen, namen te geven...
    Het lijkt wel een liefdesverklaring voor de maand november.
    Het maakt dat ik meteen anders naar ga kijken...

    Ik ga dat volgend jaar ook eens doen met februari. Dat vind ik een maand zonder zicht.
    Goed idee van je...

    Groet van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi gedichtje. Op deze manier wordt de maand gelijk al een stukje mooier...
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Even wat banaals: hier staat de oliebollenkraam altijd per 1 november op het Plein en dat stemt me altijd een beetje treurig. Het gaat zo hard! Het jaar is al bijna weer voorbij. En er is nog zoveel heimwee naar de warmte en de zon!
    Eerlijk gezegd kan ik me geen betere manier bedenken om november te verwoorden dan met dit mooie gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh ..., heb je dat zelf geschreven? Het is zo mooi verwoord...

    BeantwoordenVerwijderen