zaterdag 31 december 2016

Gelukkig Nieuwjaar!

Ohhhh...
de laatste dag van dit jaar alweer!
Wat gaat het snel ;o)

Hier in Villa Zeezicht heb ik daarnet laatste hand gelegd
aan het bakken van een paar schalen vol heerlijke oliebollen.


De Top 2000 op de achtergrond.. houtkacheltje aan..
De poesjes liggen nog steeds voor pampus
en de Stuurman was back-up 
voor die laatste, vergeten boodschapjes ;o)


De champagne gaat de koelkast in
en het Slabberjanspel ligt klaar..


Daaaag 2016…



Welkom 2017!

17 opmerkingen:

  1. Voor jou en je dierbare ook een geweldig mooi 2017 met veel geluk, vrede, gezondheid en liefde.
    Een liefdevolle groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie een fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar gewenst!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jullie, fijne jaarwisseling, gelukkig, gezond en liefdevol 2017

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het Slabberjansspel? Ken ik niet. Een fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie laatste dag in 2016. Dat er nog veel in het nieuwe jaar gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne avond en een mooi, positief, gezond en vooral gelukkig 2017!
    Dank voor al je blogjes, ik vond (en vind) het fijn om je blog te bezoeken.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook goede jaar wisseling en een creatief 2017 gewenst..
    Wat een leuke kaart....hoe kom je daar toch aan...:-)
    gr. Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik heb er nu een stuk of zes geloof ik.. jij nog meer?

      Verwijderen
  8. Op naar een jaar vol kansen...
    Fijne en veilige jaarwisseling en tot blogs
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jullie de allerbeste wensen voor 2017. Een jjaar met veel geluk, liefde en gezondheid.......
    Groeten Will

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel goede wensen voor 2017, met veel mooie momenten en een goede gezondheid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste wensen voor 2017, veel geluk en goede gezondheid!!! Leuk slabberjannen..., zelf gemaakt aan de plaatjes te zien?
    Hr.gr
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Marina, ooit in een ver verleden samen met mijn vader geschilderd! Daardoor extra dierbaar ;o)

      Verwijderen
  12. Goedemorgen Vrouw Zeezicht...

    ja... ik weet je echte naam wel, maar Vrouw Zeezicht vind ik zo leuk!
    Het klinkt fris en pur.
    Net als het nieuwe jaar...

    Ik wens je een heel mooi jaar toe, met een aantal aangename verrassingen en met heel veel goede dagen...
    Met goede dingen die op je pad komen.

    Heel veel liefs van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens jou van harte een warm en fijn 2017 toe!

    BeantwoordenVerwijderen