zondag 29 januari 2017

Yellow me

Opeens..
heb ik een onbedwingbare behoefte aan..







Hoe zou dat nou komen ;o)

Waarschijnlijk door die ‘hoge’ temperatuur van de afgelopen dagen..
Hihi.. het werd wel 5 graden,
het leek wel lente ;o)


Englisch Yellow
..dat leek me wel wat!
Ik haalde een proefpotje om uit te proberen.



En het resultaat?
De eerste laag zit erop.


Het proefpotje is leeg.


Dinsdag snel om een nieuw potje!
Dan schilder ik nog een laag want..

ik word hier zóó
BLIJ
van J!


FIJNE ZONDAG EN PLUK DE DAG!

30 opmerkingen:

  1. En terecht: het is een mooie tint, zonder te knallen maakt het je meteen vrolijk! Ga zo door...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook echt een kleur om blij van te worden. Momenteel heb ik ook wat gele details in mijn huis, niet knal geel, maar meer okergeel. Ben er weg van...
    Fijne zondag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb niks geels, maar nu ik dat kastje zie vind ik het wel leuk! Heel leuk zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik doe alleen de binnenkant, zodat het niet héél heftig in de kamer staat.. totdat je de deur open doet ;o) Dan krijg je ineens een gele boost!!

      Verwijderen
  4. Super, inderdaad het wordt voorjaar. De avonden worden alweer langer en het was vandaag ook heerlijk om buiten te zijn.
    Geel is mooi Stefanie, heul mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En hier komt de 3e Mirjam met een reactie.
    Heeeeel zonnig!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, hoe meer Mirjammen, hoe meer vreugd ;0))

      Verwijderen
  6. Leuk daar heb ik de slaapkamermuur mee gedaan, 1 wand en word elke dag BLIJ wakker
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhhh ja :-) wat gaaf zo zonnig ook, dat wordt een heerlijk vrolijke kast,
    Dat heb je góed gedaan :-) toppie
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met de kleur geel heb ik helemaal niets, maar ik zou zeggen...geef er vooral aan toe. Want wat is er leuker dan blij worden van iets :-)!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik eigenlijk ook niet echt, moet ik eerlijk bekennen.. maar ineens overviel het me ;o)

      Verwijderen
  9. Jij haalt het zonnetje in huis!
    In ons vorige huis hadden wij een gele muur. Heerlijk
    Succes met het volgende potje verf.
    Slaap lekker
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ben heel erg benieuwd. Lijkt wel heel mooi te worden, groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben een blau mens ,maar voor geel heb ik ook enorme bewondering en ja het heeft ook met licht te maken ,ik vind het prachtig worden ,lekker bezig ,lieve gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Vrouw Zeezicht...

    ja... hoe zou dát toch komen!!
    Ik heb dus precies het zelfde: 's winters meer rode accenten en nu gaat het geel zich opdringen.
    Heerlijk! Straks buiten de gele blommekes en mijn ogen slurpen de kleuren op.
    Echt waar! Ik doe ze wagenwijd open en de kleur dringt naar binnen.
    Ik denk dat het goed is tegen wat voor depressie dan ook...
    Kleurentherapie? haha, ja!

    Dagdag...
    Dank je wel voor de fijne kleurtjes!

    groetjes van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo herkenbaar. Ik heb de narcissen-kriebel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, wat een blije blog :-)
    Geel, het is niet mijn kleur, al ben ik wel dol op narcissen én zonnebloemen! En boterbloemen, speenkruid, margrieten, etc.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahahah, leuk Stefanie! heb je mijn kekke gele laarsjes al gezien? de kleur geel van Annie heb ik hier ook staan, maar best wel heftugh.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihihihi, let the sun shine in your heart!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ja en het wordt idd nog warmer ben benieuwd of de weer profeten het goed hebben mooi geel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, soms kun je zo'n behoefte hebben aan een bepaalde kleur! Toen ik die fiets zag moest ik lachen...
    Heerlijk hoe jij de kwast op die kast hebt gezet. Gewoon doen als je denkt dat het die kleur moet hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Impulsiviteit kan soms ook onaangename verrassingen opleveren hoor ;o) Maar meestal suddert iets al langer, zonder dat ik me er echt van bewust ben.

      Verwijderen
  19. Ik voel de lente al een beetje bij al die mooie gele foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een fijne lentefotootjes... ik voel het gewoon al kriebelen nu. En dat verfkleurtje is helemaal mooi!
    Normaal ben ik wel een sneeuwmens maar nu hoeft het hier echt niet meer voor mij... Laat het maar snel boterbloementijd worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geel! Ik wil altijd gele slaapkamergordijnen! Dan is het 's morgens altijd lente! Net als in je kast!

    BeantwoordenVerwijderen